maanantai 3. helmikuuta 2014

Hahaa aloitin taas kirjoittaa uudestaan! :)

Helliu hellou! En oo paljoo ehtin kirjottelee ku olin taas viikon kipeä :( mut joo päätin taas alakaa kirjottelee ku ei oo muutakaa tekemistä päivisin. Kerrataas vähä viikonloppua..
Perjantai: olin kotona koska olin silloo viel kipeee.
Lauantai: kävin aamulla kaupassa ja sitten iskä vietii kaupunkii samalla ku se läks hesaa kattoo mp-messuja..oisin itekkii halunnu mut en päässy :(
Sunnuntai: haettii sisko jostaa ripari jutusta joskus puol yhentoist aikaa ja sit öö tultii kotii ja olin vähän aikaa kotona ja sit kaverini Jade tuli meille ja sit me oltii pihalla ja kuvailtii jotaa seko videoita (niist tuli aika hauskoja) ja sit olikii jo aika Jaden lähtee.
Tääl muutens tuli lunta perjatai illan ja lauantai päivän. Tääl on aika paljo lunta nyt (oikeest ei nyt niin hirveest) mut kumminskii.
Mut oikeest oon tosi pahoillani ku en oo ehtin kirjottelee.
Eipä täs mitää joten moikka!
Nii ja tos jotaa kuvii :)

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti